افزایش ۳۳ درصدی سقف وام ودیعه مسکن / تهرانی ها تا ۳۶۵ میلیون تومان می گیرند

رکنا سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
رکنا اقتصادی: بانک مرکزی در مصوبه ای جدید، سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن را حدود ۳۳ درصد افزایش داد؛ بر این اساس، بیشترین میزان وام به متقاضیان ساکن تهران با سقف ۳۶۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.
افزایش ۳۳ درصدی سقف وام ودیعه مسکن / تهرانی ها تا ۳۶۵ میلیون تومان می گیرند

به گزارش رکنا، بر اساس جزئیات ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی، سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در نقاط مختلف کشور افزایش یافته و به صورت پلکانی تعیین شده است. طبق این مصوبه، سقف وام برای کلان شهر تهران به ۳۶۵ میلیون تومان، مراکز استان ها ۲۸۰ میلیون تومان، سایر شهرها ۱۸۵ میلیون تومان و مناطق روستایی ۷۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد تعیین شده و متقاضیان واجد شرایط موظف هستند بازپرداخت وام را حداکثر در مدت ۶۰ ماه (۵ سال) انجام دهند.

این افزایش سقف در راستای حمایت از مستأجران و بهبود توان مالی آنان در تأمین ودیعه مسکن صورت گرفته است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.