تجلیل مسئولان سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد از جانباز جنگ رمضان در دهدشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:33
دهدشت-متولیان بسیج مساجد و محلات و بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل جانباز سرافراز جنگ رمضان، برادر بسیجی مراد جهان از رشادت‌ها و مقاومت وی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه در آئینی سرهنگ علی محمدی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه فتح و خانم گرجی‌زاده مسئول بسیج جامعه زنان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در منزل جانباز سرافراز جنگ رمضان، مراد جهان ضمن دیدار و گفتگو، از نزدیک در جریان وضعیت درمانی و معیشتی این جانباز قرار گرفتند.

در این دیدار، سرهنگ علی محمدی با تأکید بر ارزش والای مقام جانبازی گفت: بزرگ‌ترین افتخار این جانباز عزیز آن است که در نبرد با شقی‌ترین دشمنان اسلام، یزید زمان، به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

همچنین خانم گرجی‌زاده در سخنانی با اشاره به نقش تأثیرگذار بانوان در دفاع مقدس اظهار داشت: خواهران جان‌فدا در آن دوران سخت، با روحیه‌ای زینبی به میدان آمدند و امروز وظیفه دارند با جهاد تبیین، ابعاد این رشادت‌ها را برای نسل‌های آینده بازگو کنند.

در این مراسم، برخی مسئولان محلی بسیج، فرمانده حوزه مقاومت و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج دهدشت نیز حضور داشتند و با تجلیل از خدمات جانباز جنگ رمضان، بر ادامه مسیر ایثار و خدمت در جامعه تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.