پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در «شول‌آباد» افتتاح شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 13:23
الیگودرز - پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در «شول‌آباد» شهرستان الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنج‌شنبه با حضور نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل منابع طبیعی لرستان، فرماندار الیگودرز، مدیران استانی، مسئولان محلی و جمعی از دوستداران طبیعت، پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در منطقه «شول‌آباد» از توابع شهرستان الیگودرز به طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این اقدام گامی مهم و مؤثر در راستای تقویت حفاظت، نظارت و پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی ارزشمند این منطقه محسوب می‌شود.

منطقه «شول‌آباد»، با دارابودن مراتع غنی، جنگل‌های طبیعی و تنوع زیستی قابل‌توجه، همواره در معرض تهدید عواملی چون قاچاق چوب، چرای بی‌رویه دام، و تصرف اراضی بوده است. بهره‌برداری و راه‌اندازی این پاسگاه حفاظتی، پاسخی قاطع به این چالش‌ها و نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان استانی و شهرستانی برای حفاظت از انفال و صیانت از مواهب خدادادی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.