ادعای ضرغامی درباره عدم پخش صدای شجریان

تابناک جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 12:21
عزت الله ضرغامی درباره ممنوع الصوت کردن شجریان در صداوسیما در دوره‌اش گفت: «مرحوم شجریان نامه نوشت و درخواست کرد آثار ایشان از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش نشود. من هم دستور ایشان را عینا اجرا کردم.» اظهارات ضرغامی را با این توضیح می‌بینید و می‌شنوید که شجریان مشکلی با پخش ربنا نداشت اما صداوسیمای دوره ضرغامی تعمداً ربنا را پخش نکرد و حاشیه بی‌جا ایجاد کرد.
عزت الله ضرغامی درباره ممنوع الصوت کردن شجریان در صداوسیما در دوره‌اش گفت: «مرحوم شجریان نامه نوشت و درخواست کرد آثار ایشان از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش نشود. من هم دستور ایشان را عینا اجرا کردم.» اظهارات ضرغامی را با این توضیح می‌بینید و می‌شنوید که شجریان مشکلی با پخش ربنا نداشت اما صداوسیمای دوره ضرغامی تعمداً ربنا را پخش نکرد و حاشیه بی‌جا ایجاد کرد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.