مدیر آبفای لنگرود: اجرای طرح ۱۲ شبه نشت‌یابی شبکه آب در لنگرود

خبرآنلاین یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:32
مدیر آبفای لنگرود از اجرای عملیات گسترده نشت‌یابی شبانه برای کاهش هدررفت آب خبر داد

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین گیلان ایوب دهدار لات‌لیلی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان لنگرود، از اجرای یک طرح فشرده و هدفمند نشت‌یابی شبانه در نقاط مختلف این شهرستان به مدت ۱۲ شب متوالی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت مدیریت بهینه منابع آب، تیم‌های عملیاتی آبفا با حضور مستمر میدانی، عملیات نشت‌یابی و پایش فشار را به‌صورت گسترده اجرا کردند. وی با بیان اینکه بخش قابل‌توجهی از هدررفت آب ناشی از نشت‌های غیرمشهود در ساعات کم‌مصرف شبانه است، افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح، شناسایی و رفع نشت‌های پنهان، افزایش راندمان شبکه، کاهش پرت آب و در نهایت بهبود فشار و پایداری آب شرب مشترکین است. 

مدیر امور آبفای لنگرود با اشاره به گستردگی مناطق تحت پوشش این طرح گفت: در این برنامه، معابر و محلات مختلف شهر لنگرود (از جمله بلوارهای بهشتی، امام خمینی، پاسداران، محدوده میدان نماز و پارک فجر) و همچنین شهرهای شلمان، اطاقور و کومله تحت پایش دقیق وضعیت شبکه قرار گرفتند. دهدار لات‌لیلی با تأکید بر استفاده از روش‌های نوین در مدیریت شبکه توزیع آب خاطرنشان کرد: این عملیات با بهره‌گیری از تجهیزات تخصصی شنود و دستگاه‌های مکان‌یاب نشت توسط کارشناسان مجرب انجام شد تا پیش از تبدیل شدن نشت‌های کوچک به شکستگی‌های گسترده، کنترل و رفع شوند.  وی با قدردانی از همراهی مردم، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به شکستگی یا نشت آب را از طریق سامانه شبانه‌روزی ۱۲۲ گزارش دهند و تأکید کرد: طرح‌های نشت‌یابی و پایش هوشمند شبکه با هدف ارتقای کیفیت خدمات تأمین و توزیع آب شرب در شهرستان لنگرود تداوم خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.