استارت کم گل لیگ دسته اول/ مس شهربابک صدرنشین ماند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 23:11
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در حالی ازسرگرفته شد که در ۷ بازی تنها ۴ گل رد و بدل شد.

به گزارش خبرنگار مهر مسابقات لیگ دسته اول پس از وقفه ای طولانی امروز پنج‌شنبه ۲۴ اردیبهشت و با ۷ بازی پیگیری شد که مس شهربابک با پیروزی مقابل حریف خود جایگاهش در صدرجدول را مستحکم کرد. دیدار تیم های نیروی زمینی و داماش گیلان هم به دلیل عدم حضور تیم گیلانی برگزار نشد و به احتمال زیاد تیم نیروی زمینی با حکم نیروی زمینی ۳ بر صفر پیروز خواهد شد.

نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* نود ارومیه یک - شناورسازی قشم صفر

* شهرداری نوشهر صفر - فرد البرز صفر

* مس کرمان صفر - مس شهربابک یک

* پالایش نفت بندرعباس یک - نفت و گاز گچساران یک

* پارس جنوبی جم صفر - هوادار صفر

* صنعت نفت آبادان صفر - آریو اسلامشهر صفر

* سایپا صفر - مس سونگون صفر

دیدار بعثت کرمانشاه و نساجی مازندران هم فردا جمعه ۲۵ اردیبهشت و از ساعت ۱۶:۴۵ آغاز خواهد شد.

استارت کم گل لیگ دسته اول/ مس شهربابک صدرنشین ماند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.