نیکشهر و دشتیاری به ماشین‌آلات سنگین جدید مجهز شد

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 12:30
زاهدان - معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از خرید و تحویل دو دستگاه بیل مکانیکی «بکهو» به شهرستان‌های نیکشهر و دشتیاری خبر داد.

دُرمحمد ریگی ظهر جمعه به خبرنگاران گفت: دو دستگاه بیل مکانیکی «بکهو» به شهرستان‌های نیکشهر و دشتیاری تحویل داده شد؛ این ماشین‌آلات با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال و از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان خریداری و به ناوگان عملیاتی این شهرستان‌ها افزوده شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هدف از این اقدام را افزایش توان عملیاتی، تسریع در اجرای اصلاح و توسعه شبکه‌های توزیع شرب و خطوط انتقال شهری و روستایی، رفع حوادث و مشکلات حوزه آب و فاضلاب عنوان کرد و افزود: تقویت ماشین‌آلات نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشترکان، به‌ویژه در مناطق جنوبی استان دارد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز یک دستگاه بیل مکانیکی جدید به امور آبفای شهرستان چابهار تحویل شده بود که این دستگاه با اعتباری معادل ۱۵۰ میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات عمرانی و داخلی شرکت خریداری و به ناوگان عملیاتی استان اضافه شده است.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در راستای نوسازی و تقویت تجهیزات عملیاتی، توسعه ناوگان ماشین‌آلات تخصصی را با هدف افزایش بهره‌وری و بهبود خدمات به مردم دنبال می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.