برگزاری آزمون سراسری خوشنویسی دوره فوق ممتاز در بروجرد و دورود

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 18:53
خرم‌آباد- آزمون سراسری خوشنویسی با حضور خوشنویسان و هنرجویان در شهرستان‌های بروجرد و دورود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون سراسری خوشنویسی دوره فوق ممتاز همزمان با سایر شهرهای کشور، در شهرستان‌های بروجرد و دورود برگزار شد.

برگزاری آزمون در بروجرد

حمید آقایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، بعد از ظهر جمعه اعلام کرد: آزمون دوره فوق ممتاز خوشنویسی به صورت سراسری با حضور ۱۰ خوشنویس در شعبه انجمن خوشنویسان بروجرد، واقع در مجتمع فرهنگی و هنری دکتر عبدالحسین زرین‌کوب و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

آقایی گفت: این آزمون در قالب‌های چلیپا، سطرنویسی و کتابت خط نستعلیق و شکسته نستعلیق روزهای پنجشنبه جمعه (۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) برگزار شد.

وی یادآور شد: آزمون دوره فوق ممتاز در مراکز استان‌ها و شهرستان‌هایی که در زمینه خوشنویسی فعالیت قابل توجهی دارند برگزار می‌شود و خوشنویسانی که حداقل دو سال از قبولی دوره ممتاز آنان گذشته است، امکان شرکت در این آزمون را دارند.

برگزاری آزمون در دورود

همچنین آزمون خوشنویسی فوق ممتاز همزمان با سایر شهرهای کشور، روز جمعه با حضور علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود برگزار شد.

در این آزمون، هنرجویان در رشته‌های مختلف خوشنویسی به رقابت پرداختند تا سطح مهارت و توانایی خود را ارزیابی کنند.

مسئولان هدف از برگزاری این آزمون را ترویج فرهنگ و هنر اصیل ایرانی و شناسایی استعدادهای برتر خوشنویسی عنوان کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.