افزایش ۳۰ درصدی پوشش بیمه‌ از زوج‌های نابارور + جزئیات

همشهری آنلاین یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 13:07
معاون بیمه سلامت کشور از افزایش ۳۰ درصدی حمایت‌های بیمه‌ای از زوج‌های نابارور نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی رضایی معاون سازمان بیمه سلامت کشور در حاشیه نشست شورای اجتماعی مازندران در ساری از افزایش ۳۰ درصدی حمایت‌های بیمه‌ای از زوج‌های نابارور نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پوشش بیمه‌ای هزینه‌های درمان ناباروری در مجموع به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

رضایی این اقدام را برای جوانی جمعیت لازم و ضروری دانست و افزود: برای ارائه خدمات درمانی بیشتر، با ۷ مرکز ناباروری قرارداد امضا کرده‌ایم.

وی در خصوص پرداخت به موسسات و مراکز طرف قرارداد در سال گذشته گفت: بیش از ۴۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت داشته‌ایم و حدود ۲۳۰۰ میلیارد تومان نیز مطالبات پرداخت‌نشده وجود دارد که خوشبختانه این مبلغ در بودجه سال ۱۴۰۵ پیش‌بینی و تامین اعتبار شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.