افت فشار و قطعی آب در برخی از شهرهای استان بوشهر

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 17:55
بوشهر- به دلیل تعمیرات اضطراری در خطوط انتقال و تاسیسات آبرسانی خلیج فارس آب، در برخی از شهرهای استان بوشهر فردا قطع یا دچار افت فشار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اعلام کرد: به دلیل انجام تعمیرات اضطراری در خطوط انتقال و تاسیسات آبرسانی خلیج فارس ، فردا ۲۸ اردیبهشت از ساعت هفت صبح لغایت ۱۸ برخی از شهرهای استان با افت فشار و دبی، و برخی دیگر با قطعی آب مواجه خواهند شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، شهرهای دیلم، گناوه، آبپخش، شبانکاره، تنگستان و خورموج فردا با افت فشار و دبی آب روبه‌رو خواهند شد .

همچنین شهرها و روستاهای محدوده کاکی تا عسلویه به دلیل انجام تعمیرات در خطوط انتقال و تاسبسات آبرسانی با قطعی آب مواجه خواهند شد.

در این اطلاعیه از شهروندان این مناطق درخواست می گردد با مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب، شرکت آب و فاضلاب استان را در تأمین و توزیع پایدار آب یاری رسانند .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.