تخریب ۲ دامداری و یک پرورش ماهی براثر سیلاب در زیراب

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 22:45
سوادکوه - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: دو واحد دامداری و یک واحد پرورش ماهی در منطقه زیرآب براثر جاری شدن سیلاب تخریب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی محمدی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه مدیریت بحران از وقوع سیلاب و تخریب یک دهنه پل در پی بارش‌های رگباری عصر امروز در شهرستان سوادکوه خبر داد.

محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی بارش‌های رگباری غروب امروز در شهرستان سوادکوه که در محدوده شهرهای زیرآب و همچنین مناطق پایین دست شهر زیرآب رخ داد، متأسفانه شاهد تخریب یک دهنه پل در روستای جمشیدآباد بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: این سیلاب همچنین منجر به تخریب بخشی از اراضی کشاورزی، دو واحد دامداری و یک واحد پرورش ماهی در منطقه شده است.

محمدی با اشاره به اقدامات فوری انجام شده تصریح کرد: همکاران ما و تیم‌های امدادی به منطقه اعزام شدند و در حال رفع مشکل در منطقه مورد نظر هستند. با توجه به دستور استاندار، اقدامات با فوریت ویژه در حال پیگیری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود همچنان شاهد فعالیت مقطعی و رگباری این سامانه بارشی باشیم، از مردم و مسافران خواست: از حاشیه رودخانه تالار به ویژه در محدوده مورد نظر، از اسکان پرهیز کنند و شرایط احتیاط را رعایت نمایند تا انشاءالله هرچه سریعتر شرایط اضطرار رفع شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.