جاده کوهدشت - «زانوگه» ایمن‌سازی شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 28 اردیبهشت 1405 - 14:20
کوهدشت - مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از ایمن‌سازی و نصب نیوجرسی در محور کوهدشت - «زانوگه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت‌الله میرزایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: عملیات ایمن‌سازی محور کوهدشت - «زانوگه» در محدوده گردنه «نعل شکسته» باهدف افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات احتمالی در حال اجرا است.

وی گفت: در این طرح، نصب نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز و پرخطر این مسیر انجام شده تا از بروز سوانح رانندگی جلوگیری و امنیت تردد برای کاربران جاده‌ای بیشتر شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، افزود: این اقدام در راستای بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ارتقای ایمنی راه‌های ارتباطی منطقه صورت‌گرفته و انتظار می‌رود با تکمیل آن، تردد وسایل نقلیه در این محور با اطمینان بیشتری انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.