فرماندار بهاباد: روابط عمومی‌ها خط‌مقدم جهاد تبیین هستند

خبرگزاری مهر سه شنبه 29 اردیبهشت 1405 - 12:07
یزد - فرماندار بهاباد گفت: روابط عمومی‌ها خط‌مقدم «جهاد تبیین» و حلقه اتصال صادقانه با مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقری صبح سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان بهاباد همزمان با «هفته ارتباطات و روابط عمومی» که با حضور فرماندار، معاونین، بخشداران و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با تبیین جایگاه راهبردی روابط عمومی در ساختار اداری گفت: روابط عمومی‌ها صرفاً مجریان اطلاع‌رسانی نیستند، بلکه دیده‌بانان هوشمند سازمان و پیشگامان عرصه «جهاد تبیین» هستند که نقشی کلیدی در ترسیم واقعیت‌ها و امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند.

باقری در ادامه با اشاره به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با «جنگ روایت‌ها» به دنبال القای یأس و ناامیدی است، روابط عمومی ادارات باید با بهره‌گیری از ابزارهای نوین، خلاقیت و تعامل هوشمندانه، خدمات نظام و دولت را به شکلی دقیق، شفاف و اثرگذار به افکار عمومی منعکس کنند.

فرماندار بهاباد بر لزوم پاسخگویی سریع و دلسوزانه به مطالبات شهروندان تأکید کرد و افزود: موفقیت هر سازمان در گرو ارتباط دوسویه و بدون واسطه با مردم است؛ از این رو انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی با نگاهی نو، بستر لازم را برای تقویت سرمایه اجتماعی فراهم آورند.

در بخش پایانی این نشست، گزارش ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات شهرستان در سال ۱۴۰۴ ارائه شد و ۱۰ مدیر روابط عمومی برتر در پایان، با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.