تکمیل بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی میاندوآب

صدا و سیما چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 16:32
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از طرح بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی میاندوآب، از برنامه ویژه این وزارتخانه برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و خیرین جهت تکمیل سریع‌تر این طرح درمانی خبر داد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ،علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی، در سفر به آذربایجان‌غربی از روند ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی میاندوآب بازدید کرد.

این طرح که در سال ۱۳۹۹ با ظرفیت اولیه ۲۰۰ تخت آغاز و در سال ۱۴۰۰ به ۳۵۰ تخت ارتقا یافته است، اکنون با زیربنای ۳۴ هزار مترمربع در قالب ۴ بلوک در مرحله تکمیل اسکلت قرار دارد و پیشرفت فیزیکی آن از ۳۰ درصد فراتر رفته است.

نوذرپور در این بازدید بر لزوم عبور از محدودیت‌های بودجه دولتی با استفاده از مدل‌های مشارکت عمومی-خصوصی (PPP) و ظرفیت‌های استانی تأکید کرد.

وی تصریح کرد برای تحقق این هدف، نیازمند حمایت‌های استانداری و نمایندگان مجلس هستیم تا با جذب سرمایه‌های غیردولتی، وقفه در پیشرفت طرح  ایجاد نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خواستار حذف بروکراسی‌های دست‌وپاگیر اداری میان دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت شد.

وی فعالیت در این جبهه عمرانی را مصداق بارز روحیه جهادی دانست و تأکید کرد که تمامی عوامل طرح باید با هم‌افزایی حداکثری برای بهره‌برداری از این مرکز درمانی و خدمت به مردم منطقه تلاش کنند.

سازمان مجری نیز متعهد شد تمامی توان فنی و پشتیبانی خود را برای تسریع در روند ساخت این بیمارستان به کار گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.