
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ،علی نوذرپور، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی، در سفر به آذربایجانغربی از روند ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی میاندوآب بازدید کرد.
این طرح که در سال ۱۳۹۹ با ظرفیت اولیه ۲۰۰ تخت آغاز و در سال ۱۴۰۰ به ۳۵۰ تخت ارتقا یافته است، اکنون با زیربنای ۳۴ هزار مترمربع در قالب ۴ بلوک در مرحله تکمیل اسکلت قرار دارد و پیشرفت فیزیکی آن از ۳۰ درصد فراتر رفته است.
نوذرپور در این بازدید بر لزوم عبور از محدودیتهای بودجه دولتی با استفاده از مدلهای مشارکت عمومی-خصوصی (PPP) و ظرفیتهای استانی تأکید کرد.
وی تصریح کرد برای تحقق این هدف، نیازمند حمایتهای استانداری و نمایندگان مجلس هستیم تا با جذب سرمایههای غیردولتی، وقفه در پیشرفت طرح ایجاد نشود.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خواستار حذف بروکراسیهای دستوپاگیر اداری میان دستگاههای اجرایی و وزارت بهداشت شد.
وی فعالیت در این جبهه عمرانی را مصداق بارز روحیه جهادی دانست و تأکید کرد که تمامی عوامل طرح باید با همافزایی حداکثری برای بهرهبرداری از این مرکز درمانی و خدمت به مردم منطقه تلاش کنند.
سازمان مجری نیز متعهد شد تمامی توان فنی و پشتیبانی خود را برای تسریع در روند ساخت این بیمارستان به کار گیرد.