
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، در دومین جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی گلستان، اولویتهای اجرایی سال جاری با هدف تحقق برنامههای کلان این ادارهکل ترسیم شد.
سید محمد حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، با تأکید بر لزوم جذب حداکثری اعتبارات سال ۱۴۰۴، از معاونتها خواست تا با پایش مستمر، برنامههای عملیاتی ابلاغی را با جدیت پیگیری کنند.
یکی از محورهای مهم این جلسه، چالش تأمین زمین بود که مقرر شد معاونتهای املاک و شهرسازی با هماهنگی ادارات شهرستانی، نسبت به تحصیل اراضی از طریق توافق و الحاق به محدوده شهرها در قالب طرحهای جامع اقدام نمایند.
همچنین، فرآیند اجرای طرح های ساختمانی در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و کلاله بهصورت ویژه در دستور کار معاونت مسکن قرار گرفت. در بخش درآمدی نیز مقرر شد جدول برنامه اجرایی تأمین منابع مالی ظرف یک هفته نهایی شود.
در نهایت، با نزدیک شدن به هفته دولت، تمامی واحدها مکلف شدند نسبت به تکمیل و بهروزرسانی اطلاعات طرح های قابل افتتاح در سامانه «منتاک» برای بهرهبرداری هرچه سریعتر اهتمام ورزند.