آقای رییس‌جمهور! از امید بستن ۸ساله به دشمن توبه کنید

افکار نیوز یکشنبه 22 فروردین 1400 - 02:21
نماینده مردم تهران درمجلس در توئیتی به صحبت های رئیس جمهور درباره توبه آمریکا ،اشاره کرد.

 مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی نوشت:

‌در تمام نقل های تاریخی آمده که ‎هل لی من توبه؟ را جناب حر به امام حسین (ع) عرض کرد؛ نه معاویه به ابوموسی اشعری.

اما آقای رییس‌جمهور! بهتر نیست خود شما در صد روز باقیمانده دولت ، در پیشگاه مردم از "امید" بستن ۸ساله به دشمن توبه کرده، مسیر "تدبیر" اقتصاد و معیشت را به داخل برگردانید؟ 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.