نساجی به صدر جدول لیگ یک فوتبال نزدیک شد

صدا و سیما پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 20:47
هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال با پیروزی نساجی و توقف مس شهربابک صدرنشین پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،تمامی بازی‌های هفتۀ ۲۵ لیگ یک پنجشنبه عصر برگزار شد که در مهم‌ترین بازی‌ها مس شهربابک صدرنشین در خانه مقابل شهرداری نوشهر متوقف شد.
نساجی تیم دوم جدول از این نتیجه نهایت استفاده را برد و با پیروزی برابر نود ارومیه خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.
نتایج هفتۀ ۲۵:
مس سونگون ۲-۱ پالایش نفت بندرعباس
فردا البرز ۱-۰ پارس جنوبی جم
داماشیان گیلان ۱-۰ بعثت کرمانشاه
نساجی مازندران ۲-۰ نود ارومیه
هوادار ۰-۰ صنعت نفت آبادان
مس شهربابک ۰-۰ شهرداری نوشهر
آریو اسلامشهر ۰-۰مس کرمان
شناورسازی قشم ۰-۰ نیروی زمینی
نفت و گاز گچساران ۲-۱ سایپا
به‌این‌ترتیب رقابت مدعیان در صدر جدول لیگ فشرده‌تر شد و فاصله نساجی مازندران با مس شهربابک صدرنشین به یک امتیاز رسید. نفت آبادان هم در تعقیب این دو تیم است.
جدول لیگ به شرح زیر است:

رده بندی لیگ 1

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.