آبرسانی به شهر سورک در اولویت اجرا است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 31 اردیبهشت 1405 - 23:01
میاندورود - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: آبرسانی به سورک از دغدغه‌های ما بود و در اولویت اجرا است

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده شامگاه پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه چاه‌های کشاورزی را به مدار آوردیم تا کمیت را با نگاهی که به حوزه کیفی داریم احیا کنیم، افزود: در برخی مناطق آب استفاده می‌شود اما کنتور اصلاً وجود ندارد؛ حق ماست که قانون را حاکم کنیم.

برارزاده تأکید کرد: موضوع انشعابات غیرمجاز باید حل شود تا بتوانیم جشن آب را برگزار کنیم.

این مسئول با بیان اینکه آبرسانی به سورک از دغدغه‌های ما بود و در اولویت اجرا است، تصریح کرد: برای اجرای پروژه مخزن روستاهای اسرم، زید و ماکران پیمانکار انتخاب شده است.

برارزاده خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در مجموعه در حال انجام است که سرمایه‌گذاری بزرگی محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.