درخشش سمپادی‌های کهگیلویه و بویراحمد در کشور

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 12:35
یاسوج-رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام نخست کشوری توسط تیم دانش‌آموزی استان در مسابقات بازی فکری اتللو خبر داد

به گزاری خبرگزاری مهر، مسلم عباسی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات بازی فکری اتللو اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های پنج‌نفره از سراسر کشور به میزبانی استان فارس برگزار شد و تیم دبیرستان متوسطه دوم استعدادهای درخشان شهید بهشتی یاسوج به عنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب مقام نخست تیمی کشور شد.

وی افزود: این مسابقات در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزار شد و دانش‌آموزان استان توانستند عملکردی درخشان از خود به نمایش بگذارند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بخش انفرادی نیز آرتین لایق‌نژاد موفق به کسب رتبه نخست کشور شد و محمدحسین کریمی دیگر عضو تیم استان نیز رتبه دوم انفرادی را به دست آورد.

وی این موفقیت را نتیجه تلاش مستمر، استعداد بالا و روحیه تیمی دانش‌آموزان دانست و گفت: اعضای تیم افتخارآفرین استان را محمد قائدی، علیرضا روانبخش و سپهر نیکوکار در کنار دو نفر برتر انفرادی تشکیل می‌دادند که توانستند عنوان قهرمانی کشور را برای کهگیلویه و بویراحمد به ارمغان بیاورند.

عباسی ضمن قدردانی از مربیان و دست‌اندرکاران این تیم، ابراز امیدواری کرد روند موفقیت دانش‌آموزان استان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و مهارتی ادامه‌دار باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.