پلمب ۲ مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در امیدیه

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 13:37
امیدیه ـ دادستان عمومی و انقلاب امیدیه از پلمب دو مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پارسایی ظهر امروز در گفتگویی رسانه‌ای بیان کرد: این مراکز بدون اخذ مجوزهای قانونی و با مداخله در امور پزشکی فعالیت می‌کردند که با گزارش‌های مردمی و بازرسی مراجع ذی‌صلاح شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شدند.

وی افزود: برای متصدیان این مراکز پرونده قضایی تشکیل شده و برای یکی از متهمان کیفرخواست صادر شده است. تحقیقات درباره متهم دیگر ادامه دارد.

دادستان امیدیه تأکید کرد: با هرگونه فعالیت غیرمجاز در حوزه سلامت برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و از شهروندان خواست پیش از مراجعه به مراکز زیبایی از داشتن مجوزهای لازم اطمینان حاصل کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.