بازداشت ۱۵ نفر محکوم فراری در شهرستان پیشوا

الف جمعه 01 خرداد 1405 - 17:33
فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در استان تهران از بازداشت ۱۵ نفر از محکومان متواری با سوابق اوباشگری، کلاهبرداری و فروش مواد مخدر در عملیات ۱۵ روزه مأموران کلانتری ۱۲ «طاق سپهر» خبر داد.

سرهنگ سیداکبر عربی امروز (جمعه، یکم خرداد) گفت: مأموران کلانتری ۱۲ «طاق سپهر» در مدت ۱۵ روز موفق به شناسایی و بازداشت ۱۵ نفر از محکومان متواری شدند. این افراد پیش‌تر از سوی مراجع قضایی به اتهام اوباشگری، کلاهبرداری و فروش مواد مخدر محکوم شده و پس از صدور حکم قطعی و پیش از اجرای مجازات، متواری شده بودند.

وی تأکید کرد: شرایط جنگی باعث نمی‌شود محکوم متواری از چرخه اجرای قانون خارج شود. اجازه نمی‌دهیم هیچ‌یک از این افراد به جای تحمل مجازات در زندان، در بیرون از آن به زندگی عادی ادامه دهد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، عربی افزود: همه متهمان پس از تشکیل پرونده تکمیلی و صدور قرارهای قانونی مناسب، برای تحمل کیفر قطعی به زندان معرفی شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.