سلیمانی‌راد: با دست خالی تیم بسکتبال استقلال تهران را ترساندیم

خبرگزاری مهر جمعه 01 خرداد 1405 - 22:06
کرج _ بازیکن تیم بسکتبال نفت زاگرس جنوبی جهرم گفت: با وضعیت جنگی که برای مملکت ما اتفاق افتاد، برگزاری مسابقات اتفاق خوبی بود. لیگ افت‌وخیز داشت اما همین که تمامش کردند خیلی خوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلیمانی‌راد و حسین میرشکار، بازیکنان تیم بسکتبال نفت زاگرس جنوبی جهرم، شامگاه امروز جمعه ۱ خرداد ماه، پس از شکست ۱۰۲ بر ۹۵ تیمش برابر استقلال تهران در چارچوب مسابقات انتخابی باشگاهی غرب آسیا، که سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب کرج در استان البرز برگزار شد، با تحلیل عملکرد تیمش گفت: بازی نزدیکی را شاهد بودیم و امتیازهای جهرم و استقلال در کوارتر سوم بسیار به هم نزدیک بود، اما در کوارتر چهارم فاصله افتاد.

وی با ابراز خوشحالی از نمایش تیمش تأکید کرد: من خوشحالم که تیم خوب بازی کرد، ولی لیاقت ما خیلی بیشتر از این بود. استقلال مهره‌ها و مربی خوبی دارد. ما از نظر تعداد بازیکن کمتر بودیم اما با این وجود خوب بازی کردیم و با اختلاف کمی باختیم. در کل بازی بسیار خوبی بود.

سلیمانی‌راد در تحلیل فنی علت واگذاری نتیجه، به برتری عددی حریف اشاره کرد و گفت: ما دو بازیکن زیر ۲۰ ساله داشتیم. از لحاظ مهره‌ای خیلی کمتر از تیم استقلال بودیم. آن‌ها تا نفر دوازدهم تعویض می‌کردند و این تعویض‌ها باعث شد بازی ما افت پیدا کند و در کوارتر سوم اختلاف جزئی ایجاد شود که همان تا آخر ماند.

حسین میرشکار در ارزیابی میزبانی البرز، ضمن تشکر از حضور پرشور تماشاگران، به یک نکته انتقادی اشاره کرد و گفت: میزبانی با وجود این همه تماشاگر بسیار لذت‌بخش بود.

وی افزود: هتل و زمان تمرینی خوب بود و همه چیز عالی برگزار شد. فقط لیاقت بچه‌ها بیشتر از این بود و باید هتل خوبی برای استقرار بازیکنان در نظر گرفته می‌شد.

این بازیکنان تیم بسکتبال نفت زاگرس جنوبی جهرم در پایان درباره برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایط کنونی کشور نیز تصریح کرد: با این وضعیت جنگی که متأسفانه برای مملکت ما اتفاق افتاد، برگزاری مسابقات اتفاق خوبی بوده است.

وی همچنین اظهار داشت: ما بسکتبالیست‌ها هرچه بیشتر بازی کنیم و در جریان مسابقات باشیم، اتفاق خوبی است.

سلیمانی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: لیگ افت‌وخیز زیادی داشت چون تیم‌ها دو ماه از تمرینات تیمی دور بودند، اما همین که توانستند مسابقات را برگزار کنند و به پایان برسانند، به نظر من خیلی خوب بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.