خروج خودروهای مناطق آزاد از هرمزگان ممنوع است

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 12:44
رئیس پلیس راهور هرمزگان ضمن هشدار نسبت به توقیف موتورسیکلت‌های سنگین به عنوان کالای قاچاق، گفت: خودروهای پلاک مناطق آزاد از محدوده جغرافیایی استان هرمزگان خارج نشوند.

وی با تأکید بر اینکه تردد هرگونه موتورسیکلت با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی‌سی در سطح معابر ممنوع است، هشدار داد: این وسایل نقلیه در صورت توقیف به عنوان کالای قاچاق تحویل مراجع قانونی شده و تحت هیچ شرایطی به خانواده‌ها بازگردانده نخواهند شد.

‌رئیس پلیس راهور هرمزگان همچنین در خصوص وضعیت تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود مجوز تردد خودروهای قشم و کیش صرفاً در محدوده سرزمین مادری یعنی سطح استان هرمزگان تا پایان خردادماه تمدید شده است. خروج این خودروها از مرزهای استانی ممنوع بوده و در صورت مشاهده در سایر استان‌ها بلافاصله توسط پلیس آن مناطق توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی در پایان از شهروندان و والدین خواست با نظارت بیشتر بر فرزندان و احترام به قوانین رانندگی از بروز حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.