۴ برنز سهم کرمانی‌ها از مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور 

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 18:54
کرمان- کرمانی‌ها در مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور ۴ مدال برنز کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جوجیتسو کشوری در استایل فایت و در رده سنی جوانان و بزرگسالان مزین به «جام ولایت» در مجموعه ورزشی شهدای گلشهر تهران برگزار شد و تیم کرمان موفق به کسب ۴ مدال برنز در این رقابت‌ها شد.

علی ریاحی، در وزن ۵۶ کیلوگرم، رضا پورامینایی در وزن ۶۲ گیلوگرم، امید کیانیان در وزن ۶۹ کیلوگرم و محمد محمودی در وزن ۹۴ کیلوگرم برنزی‌های کرمان در این مسابقات بودند.

تیم کرمان با سرپرستی عباس زیدآبادی و مربیگری حسین محمودی در «استایل فایت» در این رقابت‌ها حضور داشت که حاصل آن ۴ مدال برنز بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.