تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان راهی پلی‌آف شد

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 23:15
کرج_ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با کسب پیروزی ۹۴ بر ۸۱ مقابل نفت زاگرس جنوبی جهرم، ضمن جبران شکست دور رفت، جواز حضور در مرحله پلی‌آف انتخابی باشگاه‌های غرب آسیا را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان، امروز شنبه، در دومین نبرد انتخابی باشگاه‌های غرب آسیا، طوفانی ظاهر شد و در سالن نشاط کرج، نفت زاگرس جنوبی جهرم را ۹۴ بر ۸۱ در هم کوبید.

شاگردان حماد سامری با این برد ارزشمند، حکم صعودشان به مرحله پلی‌آف را امضا کردند.

آبادانی‌ها که برای انتقام شکست دور رفت پا به میدان گذاشته بودند، با دفاعی آهنین و ضدحمله‌های رعدآسا جهرمی‌ها را غافلگیر کردند.

نفوذهای مداوم گاردهای نفت آبادان، خط دفاعی حریف را به هم ریخت و فاصله دو تیم در پایان نیمه نخست، کابوس جبران‌ناپذیری برای نماینده فارس رقم زد.

در سوی مقابل، نفت زاگرس جنوبی با وجود تک‌ستاره‌های خارجی‌اش، در ریتم پرسرعت بازی کم آورد و اشتباهات مکرر در اوت‌ها و پرتاب‌های از دست‌رفته، کار را تمام کرد.

درخشش ارسلان کاظمی در کوارتر سوم با اسلم‌دانک‌های پیاپی، مهر تأییدی بر برتری بلامنازع پالایش نفت آبادان و جشن صعود این تیم در البرز بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.