اطلاعیه شماره ۶ سازمان منطقه آزاد کیش

مشرق نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:03
با تصویب شورای تامین؛ مهلت ماندگاری خودروهای خارج شده از کیش تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۵ تمدید و امکان خروج خودروها با تسهیل شرایط مجددا فراهم شد.

به گزارش مشرق، با پیگیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تصویب شورای تامین، مهلت بازگشت کیشوندانی که نسبت به خروج با خودروی شخصی اقدام کرده بودند تا ۳۱ تیرماه تمدید شد. ( پیش از این مهلت بازگشت خودروها ۱۰ خردادماه اعلام شده بود.)

این مصوبه تنها شامل کسانی است که با یک کد ملی نسبت به خروج یک خودرو اقدام کرده اند و درصورت خروج بیش از یک خودرو با یک کد ملی، آخرین مهلت بازگشت ۱۰ خرداد اعلام شده است و درصورت عدم مراجعت تا موعد اعلام شده ( ۱۰ خرداد)، خودروها مشمول پرداخت جریمه روزانه خواهند شد.

شرایط خروج خودروها، همچون شرایط ایام جنگ مجددا تسهیل شده است و کیشوندان می توانند در صورت علاقمندی به سفر با خودروی شخصی، از تاریخ سه شنبه ۵ خرداد ماه جاری از طریق گمرک جمهوری اسلامی ایران و با ارائه سند خودرو برای انجام فرآیند خروج اقدام کنند.

لازم به ذکر است در هنگام بازگشت با توجه به اینکه ارکان خودرو توسط کارشناسان پلیس راهور کیش بررسی می شود هزینه های این کارشناسی بر عهده مالک خودرو است .

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.