کشف بیش از ۴۴۶ میلیارد ارز قاچاق در تایباد

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:06
مشهد- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۴۴۶ میلیارد ارز قاچاق با هوشیاری مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گروهان هفده شهریور هنگ تایباد موفق شدند در یک ماه اخیر مقدار قابل توجهی پول نقد قاچاق را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان حین کنترل خودروهای سواری و مسافری در لاین خروج از کشور در بازرسی از مسافرین موفق شدند، مبلغ ۴۴۶ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال را از ۱۰۷ نفر متهم که قصد داشتند به صورت غیرقانونی خارج کنند را کشف نمایند، که متهمین و ارز مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح شدند.

وی خاطر نشان کرد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق عزم جدی دارند و به منظور برخورد قاطع با هرگونه ناامنی، اقدامات گسترده ای انجام داده و بر نوار مرزی به طور کامل اشرافیت دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.