برگزاری فستیوال کیش در روزهای تعطیلی فوتبال

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:02
در روزهای تعطیلی مسابقات فوتبال باشگاهی در کشور، یک فستیوال فوتبال پایه در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، به مناسبت روز جهانی فوتبال، هیئت فوتبال منطقه آزاد کیش با همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش، فستیوال فوتبال پایه را با حضور تمامی مدارس فوتبال جزیره برگزار کرد. این رویداد ورزشی در فضایی پرشور و با استقبال خانواده‌ها همراه بود و جمعی از علاقه‌مندان به فوتبال پایه در کنار آینده‌سازان این رشته حضور یافتند.

فستیوال فوتبال پایه کیش به یاد شهدای مدرسه شجره طیبه میناب در استادیوم شماره یک المپیک کیش برگزار شد و حال و هوایی آمیخته با نشاط ورزشی و ادای احترام به مقام شهدا داشت.

در این مراسم، فرزاد رادبوی معاون ورزش و تفریحات سالم کیش و محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال منطقه آزاد کیش نیز حضور داشتند و از نزدیک در جریان برگزاری این رویداد قرار گرفتند. برگزاری این فستیوال را می‌توان گامی مؤثر در راستای توسعه فوتبال پایه، ایجاد انگیزه در میان نونهالان و نوجوانان و تقویت مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های ورزشی دانست.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.