بازگشت فرنگی‌کاران به کمپ تیم‌های ملی کشتی

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 23:35
تهران- ایرنا- اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از اول خرداد در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از ۱ تا ۱۰ خرداد در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود. ملی‌پوشان باید تا ساعت ۱۵ روز اول خرداد در اردو حاضر باشند. این نخستین اردو کشتی بعد از جنگ تحمیلی سوم است که در کمپ تیم‌های ملی این رشته برگزار می‌شود.

در جریان حمله آمریکا و صهیونیست‌ها به ایران بخش‌های زیادی از فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی آسیب دید که به سرعت بازسازی شد.

اسامی نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی‌وفا (خوزستان)، سجاد عباس‌پور (مازندران) و میلاد رضانژاد (خوزستان)

۶۳ کیلوگرم: محمدمهدی کشتکار (فارس) و عرفان جرکنی (تهران)

۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی (خوزستان)، احمدرضا محسن‌نژاد (خوزستان) و ابوالفضل زارع (مازندران)

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی (خوزستان) و محمدجواد رضایی (قم)

۷۷ کیلوگرم: علی اسکو (مازندران) و محمد ناقوسی (خوزستان)

۸۲ کیلوگرم: غلامرضا فرخی (فارس)، محمدرضا مختاری (فارس) و ابوالفضل مهمدی (خوزستان)

۸۷ کیلوگرم: علیرضا مهمدی (خوزستان)، محمدحسین استاد محمدمعمار (تهران) و جمال اسماعیلی (تهران)

۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران)، امیررضا مرادیان (تهران) و محمدهادی صیدی (خوزستان)

۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده (خوزستان)، فردین هدایتی (مازندران)، محمدسروش رنجبر (همدان) و آرمان طهماسبی (کردستان)

سرمربی: حسن رنگرز

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.