به گزارش ایرنا، جعفر صدیقی عصر یکشنبه در دیدار با مدیران شهرستان سبزوار عنوان کرد: کسانی که در شرایط خاص به فکر منافع خویش و سودجویی هستند بی شک با شدیدترین و پشیمان کننده ترین مجازات های قانونی روبرو شده و هیچ مماشاتی با آنان نخواهد شد.
وی ادامه داد: در شرایط جنگی کشور بسیاری از احتکارها دیگر تخلف نیست بلکه جرم بوده و مجازاتهای سنگینی همچون حبس های طولانی مدت و ضبط اموال و غیره در انتظار این افراد است.
دادستان سبزوار عنوان کرد: اکنون نظارتها دیگر مانند گذشته بصورت سنتی انجام نمی شود بلکه به شکل هوشمند و کاملا نوآورانه صورت گرفته و بر اساس خروجی، نزد دستگاههای ناظر صحت سنجی می شوند.
صدیقی تصریح کرد: در کنار تخلف سودجویان و سوداگران، ضعف و ناتوانی برخی از مدیران نیز در بروز التهابات بازار و برخی از گرانیها ملموس است که در صورت عدم اصلاح با آنها نیز بر اساس مقررات برخورد میشود.
وی بیان کرد: بازرسی ها باید بصورت موثر بر فرآیند تولید، قیمت گذاری و توزیع کالاهای اساسی اعمال شود زیرا بر این باوریم که اختلال در بازار و معیشت مردم، بستری برای تولید نارضایتی عمومی و سوءاستفاده دشمنان است.












