تعزیرات برق ١٢ ماینر در ری را قطع و متخلفان را جریمه کرد

ایرنا یکشنبه 03 خرداد 1405 - 23:59
شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از جریمه ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریالی برای نگهداری ماینر قاچاق در شهرری خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، داریوش جودکی روز یکشنبه گفت: شعبه ششم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ری به پرونده قاچاق ۱۲ دستگاه ماینر به ارزش ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۹۴ میلیون ریال جریمه معادل ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

جودکی بیان کرد: پرونده این تخلف با گزارش پلیس امنیت اقتصادی برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.