فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا: امنیت مردم خط قرمز پلیس است

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 00:53
قم - ایرنا- فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این زمینه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، وی در سفر به قم و در نشست با فرمانده و مسئولان انتظامی این استان افزود: پلیس با تمام توان، ظرفیت و تجهیزات خود، برای ارتقا امنیت عمومی و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم تلاش خواهد کرد.

وی سپس با اشاره به مجاهدت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: مردم شریف ایران از ابتدای جنگ اخیر تاکنون با شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی، هرگز میدان را خالی نکرده‌ و همواره پشتیبان نظام و کشور بوده‌اند.

وی در ادامه همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، از اقدامات مؤثر پلیس قم در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت قدردانی کرد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته و آمارهای موجود، روند وقوع سرقت در قم با اقدامات پیشگیرانه و هوشمندانه پلیس، سیر نزولی داشته و در مقابل، شاهد افزایش چشمگیر میزان کشفیات در حوزه سرقت هستیم که این امر نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مجموعه انتظامی استان است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.