کل ورزشگاه به یاد ستاره پرسپولیس و نساجی (عکس)

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 05:29
در این هفته لیگ دسته اول هر کسی که در ورزشگاه وطنی قائمشهر حضور داشت به یاد کاپیتان نساجی بود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک، نساجی مازندران تنها تیم بالانشین جدول بود که توانست سه امتیاز بازی را بگیرد. از مهمترین حواشی این مسابقه، در دست داشتن بنری به یاد کاپیتان نساجی در جایگاه تماشاگران بود که روی آن نوشته شده بود: «تنت سلامت اسطوره». همچنین بازیکنان نساجی نیز با پیراهن‌هایی منقش به عکس محمد عباس زاده وارد زمین شدند.

2454034

ناگفته نماند عباس زاده در نقل و انتقالات زمستانی به نساجی برگشت ولی در ازسرگیری رقابت‌ها خبری از او نیست. با آنچه در مراتب ابتدای مسابقه این هفته نساجی و نود ارومیه دیده شد، استنباط این بود که شاید کاپیتان قائمشهری‌ها مصدوم شده اما حقیقت چیزی دیگر بود.

2454035

حمید عبداللهی در نشست خبری از کسالتی که برای این بازیکن رخ داده خبر داد و گفت که متاسفانه محمد عباس زاده به علت مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده است. نکته جالب نیز حمایت همه جانبه اعضای تیم و هواداران حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر بود که برای عباس زاده انرژی مثبت فرستادند.

در حال حاضر وضعیت محمد عباس زاده به طور دقیق مشخص نیست منتها بعید است که او در بازی هفته بیست و ششم بتواند در دیدار با مس کرمان تیم نساجی را همراهی کند.

عکاس: معین نادری

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.