این تیم کالای معامله پشت پرده نیست؛/ هشدار جدی در پرونده آلومینیوم: مشکوک!

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 10:28
شایعه واگذاری تیم فوتبال آلومینیوم موجب شده تا نمایندگان مجلس هم به این موضوع واکنش نشان بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، بحث واگذاری امتیاز تیم فوتبال آلومینیوم طی یک هفته اخیر به‌طور جدی مطرح شده و حتی با وجود تکذیب از سوی شرکت ایرالکو، این شایعه وجود داشته و حالا یکی از نمایندگان مجلس اراک به این موضوع واکنش نشان داد.

نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، به بحث واگذاری تیم آلومینیوم ورود کرده و در پیامی تند نوشته:

«تیم فوتبال آلومینیوم اراک، سند هویت و غیرت کارگران ماست؛ نه یک کالا برای معامله‌های پشت‌پرده!
ما با اصلاح مدیریتی موافقیم، اما با واگذاری‌های مشکوک پشت درهای بسته، تا آخرین لحظه می‌جنگیم. این باشگاه، خط قرمز مردم اراک است.
آلومینیوم فقط یک تیم نیست؛ نبض زندگی و تنها دلخوشی جوانان این شهر است. به عنوان نماینده مردم شریف اراک اجازه نمی‌دهم سودجویان با تصمیمات شتاب‌زده، این سرمایه اجتماعی را قربانی کنند.
آلومینیوم باید با قدرت بماند!»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.