پویش «بنای مهربانی» در مازندران کلید خورد

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 03:55
ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران از آغاز به‌کار پویش کشوری «بنای مهربانی» با همکاری همراه اول در سطح استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف تامین نیازهای معیشتی، بهداشتی و آموزشی توان‌خواهان، از سوم تا بیست‌وپنجم خردادماه همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.

رقیه رحمانی روز سه‌شنبه در گزارشی به خبرنگاران اعلام کرد: پویش «بنای مهربانی» فرصتی ارزشمند برای تجلی همدلی مردم شریف استان در راستای حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه است.
وی با تشریح اهداف این پویش ملی افزود: در قالب این طرح، تامین ۲۵۳۹۳ بسته معیشتی برای خانواده‌های تحت پوشش، تهیه ۶۵۳۹ بسته لوازم بهداشتی تخصصی برای افراد دارای ضایعه نخاعی و بیماران بسترگرا و همچنین حمایت همه‌جانبه از ۹۲ کودک بازمانده از تحصیل در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن دعوت از خیرین نیک‌ اندیش و عموم هم‌استانی‌های نوع‌دوست برای مشارکت در این امر خداپسندانه، تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های اقلام بهداشتی برای معلولان ضایعه نخاعی و لزوم بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش، همراهی مردم و نهادهایی چون همراه اول می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات این عزیزان باشد.

پویش «بنای مهربانی» در مازندران کلید خورد
رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: نیکوکاران عزیز می‌توانند برای اهدای کمک‌های نقدی خود از طریق شماره حساب :۴۱۵۳۰۳۴۵۴۱۵۴۳۰۶۸ یا شماره کارت :۰۱۰۴-۸۶۳۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ (بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی مازندران) و یا درگاه مشارکتهای مردمی به آدرس mosharekat.behzisti.ir اقدام و یا با اهدای اقلام غیر نقدی به ادارات بهزیستی شهرستانهای سراسر استان در این راه یاریگر ما باشند تا در آستانه اعیاد سعید قربان و غدیر، لبخند رضایت بر لبان جامعه هدف نقش ببندد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.