ادای احترام رئیس سازمان محیط‌زیست به مقام والای شهدای شاهین‌شهر

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 09:24
اصفهان- رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور در اولین برنامه خود پس از ورود به اصفهان با حضور در گلزار شهدای شاهین شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شینا انصاری صبح سه‌شنبه در اولین برنامه سفر کاری خود به استان اصفهان، در گلزار شهدای شهر شاهین‌شهر حضور یافت و به مقام والای شهدای این شهر ادای احترام کرد.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با هدف افتتاح چندین پروژه زیست محیطی به استان اصفهان سفر کرده است.

افتتاح تصفیه‌خانه پساب شاهین‌شهر، افتتاح تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ، و بهره برداری از ایستگاه سنجش در شهرک منتظری از جمله برنامه‌های انصاری در این سفر یک روزه است.

همچنین امضای تفاهم‌نامه دوجانبه با استاندار اصفهان در خصوص برنامه‌های کریدور بوم شناختی آبی بین زاینده‌رود و تالاب بین المللی گاوخونی و تدوین برنامه استانی راهبرد ملی تغییر اقلیمی با محوریت تاب آوری، مدیریت آب، صنعت کم کربن و توسعه اقتصاد سبز در چارچوب همکاری با برنامه توسعه سازمان ملل متحد در ایران از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان محیط‌زیست در اصفهان است.

ادای احترام رئیس سازمان محیط‌زیست به مقام والای شهدای شاهین‌شهر

وی همچنین قرار است در نشست کمیسیون‌ مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی که با حضور مدیران HSE (بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست) واحدهای صنعتی استان برگزار می‌شود، شرکت کند.

در این سفر، آرمان خورسند رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست، ژیلا مهدی آقایی مشاور ارشد رئیس سازمان و مدیران کل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حفاظت محیط‌زیست انصاری را همراهی می کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.