آتش‌سوزی در ارتفاعات گیسکان مهار شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 11:31
بوشهر- بخشدار ارم گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات منطقه گیسکان شهرستان دشتستان مهار شد.

سید حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه گیسکان که از بعدازظهر روز سه‌شنبه آغاز شده بود، با تلاش بی‌وقفه و مشترک نیروهای مردمی، ریاست و پرسنل زحمت‌کش منابع طبیعی شهرستان دشتستان بامداد امروز به‌طور کامل مهار شد.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر هشت جاده گیسکان، واقع در ادامه بلوار خیابان مبارزان روستای لرده از توابع شهر برازجان و بخش ارم شهرستان دشتستان رخ داد.

بخشدار ارم بیان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و کارشناسان منابع طبیعی در حال بررسی علت وقوع و برآورد میزان دقیق خسارت وارده هستند.

سال گذشته نیز آتش‌سوزی مشابهی در همین منطقه رخ داده بود که به دلیل شرایط دشوار، مهار آن یک هفته تمام به طول انجامید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.