علیرضا قربانی کنسرتی در تخت‌جمشید و پاسارگاد ندارد

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 13:24
تهران- ایرنا- روابط عمومی تورکنسرت علیرضا قربانی اعلام کرد: اخبار مربوط به برگزاری کنسرت این خواننده در تخت‌جمشید و پاسارگارد صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی تورکنسرت‌ علیرضا قربانی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برخلاف اخبار منتشر شده در رسانه‌ها به نقل از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مبنی بر اجرای کنسرت در تخت‌جمشید و پاسارگارد در ماه‌های آینده، تا این لحظه هیچ برنامه‌ای برای اجرای کنسرت در این اماکن تاریخی توسط علیرضا قربانی در دستور کار نبوده است.

همچنین تیم برگزاری کنسرت‌های علیرضا قربانی در ماه‌های آخر سال گذشته و چند ماه اول سال جدید که جامعه با بحران‌های مختلف مواجه شده، بر این بوده است که همراه با مردم باشد و در حال حاضر با توجه به شرایط موجود، ازسرگیری تورکنسرت‌ این خواننده و گروهش را در دست بررسی دارد.

در پایان تاکید می‌شود اخبار رسمی مربوط به اجراهای علیرضا قربانی فقط از روابط عمومی ایشان اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، تورکنسرت «ایرانم» علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی و تلفیقی با مدیریت هنری حسام ناصری خرداد و تیر ۱۴۰۴ به مدت ۱۳ شب در فضای باز مجموعه آزادی تهران با ظرفیت بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برگزار و با استقبال مخاطبان مواجه شد که به دلیل آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه متوقف شد و از شهریور با بهبود شرایط از سر گرفته شد و در مجموع طی ۳۰ شب در مجموعه آزادی برگزار شد.

این تورکنسرت سپس در شهرهای یزد، اهواز و بوشهر و همچنین استانبول، دبی و شهرهای ونکوور، کلگری، مونترال و تورنتوی کانادا روی صحنه رفت که در بعضی از شهرها، کنسرت «ایرانم» در چند نوبت تمدید شد. کنسرت‌های قربانی از ۱۶ دی ۱۴۰۴ تاکنون به دلیل ناآرامی‌ها در کشور و جنگ تحمیلی سوم برگزار نشده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.