استقلال در اولین حضور جام را فتح کرد؛/ سکانس پایانی ماراتن هندبال با تم‌ آبی(عکس)

ورزش سه چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 13:31
تیم هندبال استقلال کازرون در اولین حضور خود در لیگ برتر هندبال جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش "ورزش سه"، سی و هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام قهرمانی به تیم استقلال کازرون در شهر کرمان به پایان رسید.

2454740

در آخرین دیدار از هفته بیست‌ودوم و پایانی این رقابت‌ها، تیم استقلال کازرون موفق شد با نتیجه ۳۴-۳۰ برابر سنگ آهن بافق به پیروزی برسد و پس از سوت پایان این دیدار، مراسم اختتامیه و اهدای مدال و کاپ قهرمانی برگزار گردید.

2454741

در این مراسم که با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، محمدعلی طالبی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان ورزشی و مدیران باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شد، بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال کازرون جام قهرمانی لیگ سی و هشتم را از دستان رئیس فدراسیون هندبال دریافت کرده و بالای سر بردند.

2454742

همچنین بازیکنان تیم مس کرمان که میزبان هفته های پایانی بودند، با حضور روی سکو مدال نقره را دریافت کردند و نمایندگان باشگاه سپاهان نیز روی سکوی سومی ایستادند.

2454743

در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان، تیم استقلال کازرون با کسب ۳۱ امتیاز مقتدرانه بر سکوی نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین تیم‌های صنعت مس کرمان با ۲۸ امتیاز و سپاهان اصفهان با ۲۶ امتیاز به ترتیب عناوین نایب‌قهرمانی و مقام سوم این مسابقات را به دست آوردند.

2454744

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.