سقوط خودرو به رودخانه «کشکان» ۲ کشته برجا گذاشت

ایرنا چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 14:23
خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار معمولان گفت: سقوط یک دستگاه خودرو ۴۰۵ به رودخانه کشکان ۲ کشته برجا گذاشت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری معمولان، بابک امرایی اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در منطقه گازرده محور معمولان - پلدختر به رودخانه کشکان سقوط کرد و در پی این اتفاق ناگوار ۲ نوجوان در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه جان باختگان از اهالی شهر معمولان به هویت محمدجواد محمودوند و ابوالفضل رضایی هستند ادامه داد: همان لحظات اولیه نیروهای مردمی در صحنه حضور داشتند و به دلیل شرایط سخت منطقه از مدیریت بحران، هلال احمر استان و شهرداری خرم آباد در خواست کمک شد.

به گفته امرایی پیکر یکی از جان‌باختگان توسط عوامل امدادی پیدا شد و تلاش برای یافتن پیکر دیگر جان‌ باخته همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.