آتش سوزی در پشت بام یک مجتمع تجاری در میدان شوش

عصر ایران چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 14:26
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: روی این چیلرها از کامپوزیت ساخته شده به همین دلیل این حریق در دقایق اولیه دود زیادی به همراه داشت و از سایر نقاط شهر قابل مشاهده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در پشت بام یک مجتمع تجاری در میدان شوش خبر داد.

جلال ملکی درگفت وگو با ایسنا در این باره گفت: ساعت ۱۲: ۲۲ دقیقه یک مورد اتش سوزی ساختمان تجاری به ادرس میدان شوش خیابان صابونیان به ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه اتش نشانی به همراه خودرو های تانکر آب، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در ۴ دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند در یک ساختمان تجاری که امروز نیز باز بوده در قسمت پشت بام چنددستگاه چیلر خنک کننده بزرگ وجود داشته که یکی از آنها کاملا شعله ور بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: روی این چیلرها از کامپوزیت ساخته شده به همین دلیل این حریق در دقایق اولیه دود زیادی به همراه داشت و از سایر نقاط شهر قابل مشاهده بود.

ملکی گفت:  حریق یک چیلر در حال سرایت به سایر چیلرها بود همچنین سقف دو انبار نیز در اتش سوخت اما آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و سریعا توانستند حجم آتش و دود را کنترل کرده و از سرایت بیشتر آن جلوگیری شد . در حال حاضر همکارانم در حال لکه گیری هستند.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و افرادی که در ساختمان حضور داشتند به خاطر دود خودشان محل را ترک کرده بودند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.