۲ متهم مراکز غیرمجاز زیبایی روانه زندان شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 06 خرداد 1405 - 20:08
دزفول - پیرو انتشار خبر تلخ فوت یک خانم جوان بر اثر انجام جراحی در یک مرکز غیرمجاز زیبایی در دزفول، با ورود فوری و قاطع دادستان دزفول به پرونده، دو متهم زن شناسایی و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم کرم‌اللهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول عصر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه ای با تایید این خبر، گفت: مرکز غیرمجاز مربوطه با حکم قضایی پلمب شد تا از ادامه فعالیت‌های خطرناک و غیرقانونی آن جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول افزود: در ادامه این برخورد، طی دستوری به مرکز بهداشت دزفول ماموریت ویژه داده شده تا به صورت شبانه‌روزی و مستمر، مراکز غیرمجاز زیبایی و درمانی را رصد و شناسایی کرده و با هماهنگی دستگاه قضایی نسبت به پلمب فوری این مراکز اقدام شود.

وی با هشدار جدی به شهروندان، تصریح کرد: مردم برای حفظ سلامت و جان خود، هرگونه اقدام زیبایی، درمانی و پزشکی را فقط در مراکز دارای مجوز رسمی و معتبر و زیر نظر پزشکان متخصص انجام دهند و فریب تبلیغات فضای مجازی و مراکز فاقد مجوز را نخورند.

کرم اللهی تاکید کرد: سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.