نساجی به صدر جدول برگشت

افکار نیوز پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 10:53
تیم فوتبال نساجی با برتری مقابل مس کرمان به صدر جدول لیگ دسته اول صعود کرد.

دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال امروز چهارشنبه ۶ خرداد با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که در مهم ترین بازی‌ها سایپا موفق شد با یک گل مس شهربابک را شکست دهد و نساجی هم با پیروزی مقابل مس کرمان به صدر جدول بازگشت.

نتایج دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

* شهرداری نوشهر صفر - پارس جنوبی جم ۲

* نیروی زمینی صفر - هوادار صفر

* نود ارومیه صفر - آریو اسلامشهر صفر

* مس کرمان یک - نساجی ۲

* بعثت کرمانشاه ۲ - شناورسازی قشم صفر

* داماش گیلان صفر - نفت و گاز گچساران یک

* سایپا یک - مس شهربابک صفر

* پالایش نفت بندرعباس یک - فرد البرز صفر

* صنعت نفت آبادان یک - کارا گستر (مس سونگون) صفر

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.