اقتصادنیوز: نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی که شب گذشته (چهارشنبه) بر اثر حادثه تصادف به بیمارستان منتقل شده بود، ترخیص شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نادرقلی ابراهیمی شب گذشته (چهارشنبه) عازم شهر ساروق و روستای اسفندان برای حضور در تجمعات شبانه مردم این مناطق بود که خودروی آن در جاده اراک_فرمهین دچار سانحه رانندگی شد.
بر پایه این گزارش، وضعیت سلامت عمومی ابراهیمی و همراهان کاملا مساعد است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.