وزارت جهادکشاورزی دنبال گران کردن نهاده های کشاورزی است+ فیلم

خبرآنلاین جمعه 08 خرداد 1405 - 14:36
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نهاده‌های کشاورزی موجود در انبارها با نرخ گذشته در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد، گفت: وزارت جهادکشاورزی دنبال گران کردن نهاده های کشاورزی است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، علی بابایی کارنامی در حاشیه بازدید از مراکز کشاورزی بخش دودانگه ساری، خواستار توزیع مقادیر ذخیره شده نهاده‌های کشاورزی با نرخ گذشته به شالیکاران شد.

‌وی افزود: در پی ایجاد مشکلات کشاورزی در فصل زراعت برنج در بخش دودانگه ساری، علیرغم وجود کود شیمیایی (ازت) در انبارهای سطح مناطق شهرستانها و استان و خودداری خدمات جهاد کشاورزی و کارگزاران نسبت به توزیع این نهاده به شالیکاران پذیرفتنی نیست.

بابایی کارنامی با حضور در عرصه شالیکاران دودانگه در تماس تلفنی با معاون وزیر جهاد کشاورزی، خواستار رفع مشکل توزیع نهاده‌های موجود در انبارهای کارگزاران به قیمت مصوب گذشته در استان شد.

وی با اشاره به اینکه وزارت جهاد در پی گران‌سازی نهاده کشاورزی است افزود: با توجه به سیاست دولت بر افزایش  قیمت نهاده کشاورزی، با قیمت گذاری جدید این محصولات پس از افزایش حداکثر ۳۰ درصدی، این نهاده بین تولیدکنندگان محصولات غذایی کشور (کشاورزان) توزیع خواهد شد و مشکل کشاورزان رفع می‌شود.

بابایی، دودانگه ساری را از قطب‌های مهم کشاورزی استان  مازندران دانست و پیگیری امورات کشاورزان را در جهت رفع مشکلات خواستار شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.