نیروهای مسلح ایران به هرگونه نقض آتش‌بس پاسخ قاطع خواهند داد

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 15:15
گلپایگان - ایرنا - امام جمعه گلپایگان با تبریک دهه ولایت گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی کامل دفاعی، در صورت هرگونه نقض آتش‌بس از سوی دشمن، به این موضوع پاسخ قاطع، فوری و بازدارنده خواهند داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلپایگان، اظهار داشت: آتش‌بس کنونی با درخواست آمریکا و پذیرش جمهوری اسلامی ایران، در پی میانجی‌گری برخی دولت‌های دوست برقرار شده است، اما استمرار آن منوط به پایبندی کامل طرف مقابل به تعهدات خود خواهد بود.

وی تأکید کرد: در صورت هرگونه نقض این آتش‌بس از سوی واشینگتن، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، آمادگی کامل و رویکردی قاطعانه و بازدارنده، پاسخ لازم را در چارچوب منافع و امنیت ملی کشور ارائه خواهند داد و هیچ‌گونه تجاوز یا اقدام تحریک‌آمیز بدون پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه گلپایگان در ادامه با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای و بین‌المللی خاطرنشان کرد: در چنین مقاطعی، حفظ وحدت و انسجام ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

وی در ادامه بیان کرد: همدلی میان مردم، مسوولان و نهادهای مختلف می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در عبور موفق از تهدیدها و فشارهای خارجی ایفا کند.

کرامتی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که هرگاه ملت ایران با انسجام، بصیرت و تبعیت از رهنمودهای رهبری در صحنه حضور داشته، تمامی توطئه‌ها و فشارهای دشمنان با ناکامی مواجه شده است.

خطیب جمعه گلپایگان در این ارتباط تصریح کرد: از این رو، تقویت روحیه همبستگی و پرهیز از اختلافات داخلی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در شرایط کنونی کشور به شمار می‌رود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.