توسعه ۵۰ هکتاری فرودگاه بین‌المللی ساری کلید خورد

ایرنا جمعه 08 خرداد 1405 - 17:47
ساری - ایرنا- مدیرکل فرودگاه‌های مازندران از برنامه‌ریزی برای ارتقای زیرساخت‌ها و توسعه ۵۰ هکتاری فرودگاه بین المللی شهدای ساری با هدف افزایش ظرفیت عملیاتی خبر داد. ‎

شهرام محمدی اطاقسرایب روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به توسعه اراضی فرودگاه ساری اظهار کرد: با الحاق بیش از ۵۰ هکتار زمین به محدوده فرودگاه، امکان اجرای طرح‌های توسعه‌ای از جمله افزایش پهنای باند و ارتقای امکانات فرودگاهی فراهم شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: این اقدامات با هدف فراهم کردن شرایط لازم برای فرود هواپیماهای پهن‌پیکر و افزایش سطح خدمات‌رسانی به مسافران انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: توسعه فرودگاه ساری می‌تواند نقش مهمی در افزایش پروازها، بهبود خدمات حمل‌ونقل هوایی و ارتقای جایگاه این فرودگاه در شبکه فرودگاهی کشور داشته باشد.

توسعه ۵۰ هکتاری فرودگاه بین‌المللی ساری کلید خورد

مازندران با داشتن یک فرودگاه بین المللی شهدای ساری و ۲ فرودگاه نوشهر و رامسر در غرب استان از استان های برخودار کشور از سیستم حمل ونقل هوایی به شمار می رود به طوری‌که با انجام بیش از ۶ هزار پرواز در این فرودگاه ها در یکسال اخیر بیشتر از ۶۰۰ هزار مسافر از طریق این سیستم حمل و نقل به مقاصد مختلف در سراسر کشور جابه جا شدند.

در چند سال اخیر اداره کل فرودگاه های مازندران راه اندازی خطوط پروازی در مسیرهای مختلف را کلید زد که از آن جمله مسیر ساری به چابهار، افزایش پرواز ساری به کیش از۲ به چهار سورتی پرواز، افزایش پرواز اهواز از یک به چهار سورتی پرواز و همچنین افزایش پرواز به مشهد از هشت به ۱۶ سورتی پرواز در هفته از جمله اقداماتی است که در برخی برهه های زمانی انجام شده است

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.