کایپتان‌ها روی نیمکت نشستند؛/ برنامه جدید مهاجری بعد از برنگشتن سه امتیاز!

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 14:36
تیم فوتبال پارس جنوبی که با رأی کمیته استیناف از بازگشت سه امتیاز از دست‌رفته‌اش ناامید شد، حالا رویه‌ای جدید را پیش گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهاجری بعد از چهار هفته نبردن در هفته‌ای که گذشت موفق شدند شهرداری نوشهر را با 2 گل از پیش رو بردارند. کادر فنی آنها و در رأسشان رضا مهاجری سرمربی تیم در این مسابقه شیوه جدیدی را در پیش گرفتند. آنها که با عدم بازگشت 3 امتیاز کسرشده، شرایط سخت‌تری برای صعود به لیگ برتر دارند، تصمیم گرفتند به بازیکنان جوان بازی دهند و از این کار نتیجه هم گرفتند.

مهاجری در این مسابقه مهرشاد اسدی را درون دروازه گذاشت و از احسان مرادیان حتی در لیست 18 نفره هم بهره نبرد و یک دروازه‌بان از تیم امیدشان را روی نیمکت نشاند.

2455709

همچنین او به حسین پورامینی و ایوب کلانتری دو کاپیتان باتجربه خود و میلاد شیخی‌سلیمانی مدافع باتجربه تیمش استراحت داد تا بازیکنان جوان را جایگزین آنها کند. فردین معاونی، همایون افتخاری، رضا جعفری و علی‌اصغر هوشمند برای پارس جنوبی در این مسابقه به میدان رفتند. همچنین علی پوراسماعیل 24 ساله را هم در نیمه دوم به زمین مسابقه فرستاد.

نکته مهم برای رضا مهاجری این است که این هفته مقابل شهرداری نوشهر با اعتماد به جوانانش نتیجه گرفت و شاگردان بنگر را در خانه خودشان زمین‌گیر کرد. پارس جنوبی در هفته آتی باید در جم به مصاف پالایش نفت بندرعباس برود و احتمالا رضا مهاجری همچنان روی همین رویکرد جوانگرایی تیمش را به میدان خواهد فرستاد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.