ارتقای خدمات درمانی بیماران ام‌اس در دزفول در دستور کار قرار گرفت

ایرنا شنبه 09 خرداد 1405 - 14:49
دزفول ـ ایرنا ـ سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، ضمن بررسی روند ارائه خدمات درمانی به بیماران ام‌اس، گفت: خدمات درمانی و حمایتی برای بیماران ام‌اس در دزفول باید ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا، عزیز مرداس روز شنبه در جریان بازدید از بخش بیماران ام‌اس دزفول، از نزدیک در جریان مسائل، دغدغه‌ها و مطالبات این بیماران قرار گرفت.

وی بر ضرورت توجه به بیماران مبتلا به ام‌اس تاکید کرد و اظهار کرد: بیماران ام‌اس بخشی از سرمایه‌های انسانی جامعه هستند و حمایت از آنها نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای اجتماعی و خیرین است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول: خدمات درمانی و حمایتی برای بیماران ام اس ارتقاء یابد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول بیان کرد: آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در زمینه این بیماری می‌تواند نقش موثری در افزایش شناخت عمومی و کاهش دغدغه‌های بیماران و خانواده‌های آنان داشته باشد.

وی افزود: اطلاع‌رسانی درست درباره بیماری ام‌اس، توانمندی‌ها و نیازهای بیماران، زمینه را برای افزایش همدلی اجتماعی و بهره‌مندی بهتر این عزیزان از خدمات حمایتی فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس بیمارستان بزرگ دزفول و مسئول انجمن ام‌اس این شهرستان در این بازدید حضور داشتند و با تعدادی از بیماران ام‌اس و خانواده‌های آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.