نصیری و بزرگ‌ترین چالش مربیگری؛/ تکلیف نیمکت تیم نوپای لیگ برتری مشخص شد

ورزش سه شنبه 09 خرداد 1405 - 16:21
تیم تازه متولد شده نگین تندیس قرچک در اولین فصل تیمداری‌اش در لیگ برتر فوتسال، حمید نصیری را به عنوان سرمربی خود منصوب کرد.

به گزارش ورزش سه، بلافاصله پس از رونمایی از نام نماینده قرچک در لیگ برتر فوتسال، مدیران این باشگاه با حمید نصیری و تمامی دستیاران وی بر سر هدایت تیم نگین تندیس به توافق نهایی رسیدند تا افراد حاضر روی نیمکت عرشیا آذربایجان شهرقدس همانند سهمیه تیم به شهرستان قرچک منتقل شوند. نصیری که به عنوان بازیکن، سال‌های زیادی را با پیراهن شهید منصوری در قرچک توپ زده و چهره شناخته شده‌ای در این شهر محسوب می‌شود، اما در جایگاه سرمربی، چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفته است.

حمید نصیری که سابقه مربیگری در تیم‌های سفیرگفتمان و عرشیا آذربایجان شهرقدس را در کارنامه دارد، انتخاب بحث برانگیزی برای نماینده قرچک تلقی می‌شود؛ چرا که حضور او در تیم سفیرگفتمان تهران دوام چندانی نداشت و پس از کسب نتایج ضعیف مجبور به استعفا شد.

2455755

سرمربی نگین تندیس قرچک در هفته‌های پایانی فصل گذشته نیز جایگزین محمد یحیی زاده در تیم عرشیا آذربایجان شهرقدس شد و در چند مسابقه‌ای که هدایت آن‌ها را بر عهده داشت، نتایج قابل دفاعی به دست نیاورد تا حضورش روی نیمکت قرچکی‌ها و به همراه تجربه ناموفق وی، تردیدهای فراوانی را برای طرفداران پُرشور قرچکی‌ و آینده تیم نوپا به وجود بیاورد.

با این حال، برگه‌های قرارداد امضا شده است و نصیری به صورت رسمی و به رغم تمامی انتقادات، سرمربی نگین تندیس در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود. مربیانی چون، سیدعلی کیایی، هادی سلگی و هادی پهلوان، به عنوان دستیار، کادرفنی تیم او را تشکیل می‌دهند که حضور تنها یک چهره بومی، موجی دیگر از هجمه‌ها را به نماینده قرچک وارد کرده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.